czwartek, 24 września 2015

White jumpsuit

           Wczoraj przywitaliśmy kalendarzową jesień. Wyjątkowo ciepłe i piękne lato niestety już za nami, choć podobno słońce ma nas rozpieszczać jeszcze przez jakiś czas, z czego bardzo się cieszę. Moje praktyki dobiegły końca i muszę przyznać, że odchodziłam ze smutkiem. Niesamowicie miła atmosfera i przede wszystkim kilka naprawdę fantastycznych i bardzo pozytywnych osób sprawiło, że czas praktyk upłynął zdecydowanie za szybko. Przede mną ostatni rok studiów licencjackich, kolejne decyzje do podjęcia i nowe cele do zrealizowania. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli ;)

          Jakiś czas temu pisałam o współpracy z firmą Dresslink. Pokazywałam Wam czarny kombinezon ( tutaj ), dziś przyszła pora, aby pokazać drugą z zamówionych rzeczy. Jest to kolejny kombinezon, tym razem w uwielbianej przeze mnie bieli. O ile sam krój bardzo mi się podoba, o tyle mam zastrzeżenia co do wykonania. Materiał jest prześwitujący, więc zupełnie niepraktyczny. Co prawda - z pomocą babci - udało mi się wszyć podszewkę, niestety nawet z nią kombinezon nie wygląda tak, jakbym sobie życzyła. Z tej rzeczy nie jestem więc zadowolona. Zachęcam do obejrzenia zdjęć i zostawienia swojej opinii w komentarzu :)









kombinezon - tutaj
kardigan - Reserved
naszyjnik - Mohito
buty - ???

35 komentarzy:

  1. Świetny outfit, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kombinezon fantastycznie gra z tym kardiganem - piękne, kobiece połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka byłaby piękna, od tego dziwnego łączenia w górę ciuszek jest spoko ;) ale jako całość mi sie nie podoba. I nie wiem czy taki zwiewny kombinezon pasuje do takiego swetra ;) dla mnie całość niezbyt udana ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wszystko gra lecz kombinezon o rozmiar za maly niestety :/ ale gdyby nie ten fakt to ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny sweterek, szukam takiego podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz:) a nogi masz nieziemskie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. kombinezon ma przepiękny krój, jednak jeśli mówisz, że prześwituje i nawet podszewka nie sprawiła, że jesteś z niego zadowolona, to rzeczywiście kiepsko. Niemniej jednak - zdjęcia są prześliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kombinezon! <3
    Ale ja bym zamarzła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego dnia w owym swetrze było mi aż za gorąco ;)

      Usuń
  9. Kombinezon śliczny i bardzo kobiecy ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie jak i do wspólnej obserwacji ;)
    Claudiaslomiana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Miało być bez słowa "wspólnej" ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny kombinezon, ale bardziej podoba mi się kardigan!! lubię takie swetry, a przez tą pogodę, lubię je jeszcze bardziej! ;D

    Casually Dressed | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  12. Kombinezon wygląda świetnie z tym swetrem i butami:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że prześwituje, bo sam w sobie jest bardzo ładny- bardzo wdzięcznie się prezentuje i ładnie podkreśla Twoją opaleniznę :)
    na stronce rzeczywiście wygląda nieco inaczej, ale tak to już wlaśnie jest z tymi zagranicznymi firmami, też kilka razy się przejechałam :/

    Szpileczki masz boskie- piękny kolor <3

    6,91$, 4,72$

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie w nowym poście szortów i bluzki oraz baner Shainside?
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  14. Kombinezon bardzo ładny, ale jako że prześwituje... może miał być noszony głównie na plażę, na strój kąpielowy :D Kardigan jest za to za pewne milutki i cieplutki <3

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładna,ciekawa stylizacja :)


    Pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com xx jesli możesz kliknij w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zjawiskowo! We wszystkim wyglądasz pięknie i elegancko, taką masz urodę. :)

    Co do Twojego komentarza u mnie:
    Ojej, Kochana, w szoku jestem.. Myślałam, że ewentualna alergia wychodzi od razu, a nie po jakimś czasie.. Długo używałaś semilaki? Udało się 'naprawić' paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baardzo dziękuję ;)
      Też tak myślałam. Wydaje mi się jednak, że to skład się zmienił, bądź proporcję, bo tylko po użyciu większych buteleczek uczulenie wychodzi ;/ Lakierów Semilac używam już ok półtora roku ;/ Obecnie już są w dobrym stanie, ale bardziej opuszki uległy alergii niż paznokcie ;)

      Usuń
  17. Na tych zdjęciach nic nie prześwituje, a kombinezon wygląda pięknie! :) a jak nawet prześwituje, to możesz nosić na plaży na kostium! A ja też używam semilaców ponad rok i teraz jestem jeszcze bardziej zadowolona, bo większa buleteczka jeszcze bardziej się opłaca :) nie miałam żadnych dolegliwości. A jesteś pewna, że to lakier? Bo szkod aby bardzo było przestać stosować hybrydki - ja bym już nie umiała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ma wszytą podszewkę ;) Dziękuję ;)
      Ja początkowo też nie miałam ;/ Tak, jestem pewna. Robiłam sobie już samodzielnie próbę uczuleniową. Pomalowałam starym i nowym lakierem oraz starą bazą i nowym topem niewielką powierzchnię skóry i po tych nowych produktach pojawiło się uczulenie ;/
      Obecnie używam lakierów innej firmy i jest ok :)

      Usuń
  18. ładna stylizacja, kombinezon z połączeniem tych butów - mega!
    kliknęłam w link :)
    www.patt-cieslewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Podobają mi się te kombinezony :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny naszyjnik! A co do kombinezonu - jakoś dziwnie leży i widać, że materiał nieco prześwituje. Nie jest to dobry ciuch ;/ Wzór, zamysł bardzo dobry, lecz firma nie popisała się z wykonaniem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale masz mega długie nogi w tym kombinezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Taki kombinezon to sama chętnie bym przygarnęła ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super
    Zapraszam do mnie :
    http://ninimini92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesień przyszła stanowczo za szybko :( Świetnie wyglądasz :) Super połączenie ;) Buciki przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz boskie nogi dziewczyno, też bym takie chciała... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, także ten z konstruktywną krytyką!
Nie toleruję obserwacji za obserwację, jeśli chcesz obserwuj.
Staram się odwiedzać każdego, kto pozostawił po sobie ślad :)