poniedziałek, 3 lutego 2014

New jumper

         Chcę być dla tego mężczyzny wszystkim, jego alfą i omegą, a także wszystkim pomiędzy, ponieważ on jest wszystkim dla mnie.



       Pewnie nie jedna z Was czytająca ten cytat, a być może 'nie jeden' doskonale mnie rozumie. Kiedy spotykamy tę wyjątkową osobę - niejednokrotnie - gdy najmniej się tego spodziewamy i kiedy czujemy, że ta chwila jest początkiem czegoś nowego. Czujemy, że coś się zmieniło i od tej chwili wszystko już będzie inaczej. Czujemy, że ta osoba mocno namiesza w naszym życiu, tylko nie wiemy jeszcze jak. I wraz z upływem czasu okazuje się, że mieliśmy rację, że to ktoś, bez kogo życie nie miałoby najmniejszego sensu. To ktoś, za kogo każdego dnia chcielibyśmy dziękować Bogu. To ktoś tak dla nas idealny, że czasem wydaje się wręcz nierealnym. Jest to ktoś dla kogo jesteśmy w stanie zrobić wszystko. Jesteśmy zapatrzeni w niego jak w ósmy cud świata i każdego dnia czujemy wciąż więcej i bardziej. I to uczucie wcale nie zmierza ku końcowi - wręcz przeciwnie - z każdą chwilą staje się potężniejsze. Pragniemy tej osoby na wszystkich możliwych płaszczyznach. I nieważne co zrobi, dla nas i tak będzie najlepsza. Jest dla nas całym światem. Wiemy, że już sama świadomość straty powoduje ból w klatce piersiowej. Wiemy, że bez niej świat nie byłby już nic wart. I co najpiękniejsze - dla niej wciąż staramy się być lepsi, pokonujemy własne słabości, sięgamy szczytów możliwości, bo wiemy, że po prostu WARTO! ;)
       
       Kolejny raz Grey i kolejny raz dzielę się z Wami moim szczęściem. Niektórych z Was być może to znudzi, u innych wywoła uśmiech na twarzy, bo doskonale wiedzą, jak to jest tak po prostu kochać ;)

       Dziś już stylizacja, lecz niestety, bądź 'stety' w innym wydaniu. Tym razem w cieplutkim domku, bo na dworze było wtedy jeszcze bardzo zimno. Pokaże moją nową perełkę - efekt współpracy z firmą www.rosegal.com - i zupełnie szczerze - nowy ulubieniec. Jako stworzenie ciepłolubne uwielbiam rzeczy, które mi to ciepło zapewniają,a ten sweterek, choć być może nie wygląda, doskonale chroni przed zimnem. Ma także ciekawy wzór, który już od dawna bardzo mi się podobał ;)











sweterek - click
spodenki - prezent
bluzeczka - New Yorker

45 komentarzy:

  1. jako stworzenie ciepłolubne nie chodzę w zimę w szortach ;o nawet po domu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cały czas chodzę w domu w szortach, nie chodzę natomiast w swetrach, bo byłoby mi za ciepło ;)
      Chodziło mi o to, że jest on ciepły i nadaje się na aktualną pogodę na zewnątrz. Zdjęcia są zrobione po to, by sweter pokazać. Napisałam czemu nie są zrobione na dworze ;)

      Usuń
  2. Kochana miłości to cudne uczucie ciesze się że u Ciebie tak kwitnie :) wyglądasz kwitnąco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog :D zapraszam do mnie ;)
    http://meinmarchen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten sweterek *ͺ* fajny cytat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post ! :) Sweter genialny :D
    Zapraszam do siebie http://makemorediy.blogspot.com/ :)
    Może poobserwujemy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweter wydaje się być ciekawy, ale jeżeli naprawdę chciałaś go pokazać to mogłaś zrobić chociaż jedno zdjęcie, które pokazuje go w całości, a nie 15, które są niemal identyczne dla przeciętnego oglądającego czyli mnie :-) Po za tym popracuj nad światłem lub dobierz inny podkład, ponieważ Twoja twarz na 2 zdjęciu jest żółta co nie wygląda estetycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweter pokazałam właściwie w całości, ale gdy zrobi się cieplej pokaże go w normalnej stylizacji ;)
      To wina światła, wczoraj robiłam zdjęcia na dworze i wyszły zupełnie inaczej :)

      Usuń
  7. ja jeszcze nie spotkałam takiej osoby :)
    sweterek ciekawy ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia :) Ja mam podobny sweter i jest niezastąpiony na te mroźne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. taki sweter to idealne rozwiązanie na zimę, świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. great blog and photos!
    great blog, Do you want follow each other?

    xoxo

    www.celyneglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam zakolanówki , świetne zdjęcia :)
    http://wikuuuus.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki śliczny sweterek :)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny sweter, uwielbiam takie cuda! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiem co czujesz :) Masz świetny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tak cytat bardzo dobrze mi znany ;)
    Sweterek jest cudowny, ubóstwiam takie.
    O! Czytasz drugą część książki ;) ja jestem dopiero w pierwszej ale pewnie do jutra ją skończę bo jest świetna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już czwarty raz! Oj tak, to genialna trylogia, na pewno nie będziesz zawiedziona :)

      Usuń
  16. mam gdzies podobny sweterek, jest mega ciepły :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatni dzien konkursu, do wygrania zegarek TIMEX
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=448178331976797&set=a.342154529245845.1073741828.326779494116682&type=1&theater
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjny masz ten sweter! Lubię duże i ciepłe swetrzyska:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie!!! :D

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny jest ten sweterek! I genialnie wygląda z zakolanówkami ;)
    Pozdrawiamy i dziękujemy za miły komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  21. oooh miłość! w sumie to fajny czas na zakochanie, w końcu walentynki tuż tuż :))))
    cieszę się za Ciebie :)) powodzenia!

    dodaję do obserwowanych :) liczę na rewanżyk :)
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny jest ten sweter ,sama się nad nim zastanawiam :)

    http://magicznelegginsy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. thank you for visiting my blog! love the cardigan. :) i'm following your blog please follow back on GVC. www.loveandmuses.blogspot.com XO

    OdpowiedzUsuń
  24. u mnie wlasnie pojawił się post o greyu, zapraszam do konwersacji:) świetny masz kardigan:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny jest ten sweterek, sama go chciałam mieć ale jakoś nie było okazji:D Super wyglądasz!:D

    OdpowiedzUsuń
  26. aaa też mam ten sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczne zdjęcia ,cudnie wyglądasz!!!!:)
    Bardzo ciekawa książka!!!! CZYTAŁAM!!! :D
    Pozdrawiam :)

    _______________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ladna stylizacja ;) obserwuje ; *
    ------------------------------------------------
    http://ilonazakrzewska.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  29. Really great inspiration! Love your jumper - atztek is my favourite at the moment! Tell me if you would like to follow each other?! Would love to hear from you! Lots of Love Kyra♡
    FOLLOW MY BLOG // TELL ME // I FOLLOW YOU BACK!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, także ten z konstruktywną krytyką!
Nie toleruję obserwacji za obserwację, jeśli chcesz obserwuj.
Staram się odwiedzać każdego, kto pozostawił po sobie ślad :)