niedziela, 15 września 2013

Baskinka again

       Chcę, aby Twój świat zaczynał się i kończył na mnie.


    Wracając do ostatniego posta, właśnie jesienią zgodziłam się być dziewczyną najwspanialszego mężczyzny na świecie i wczoraj minęły dokładnie 4 lata odkąd jesteśmy razem. Mieliśmy swoje wzloty i upadki, ale nawet przez chwilę nie zastanawiałam się jak mogłoby wyglądać moje życie bez Niego. Każdego dnia odkrywamy siebie na nowo, poznajemy swoje wady i zalety, a mimo to ja nadal czuję te same motylki w brzuszku :) Miłość to zdecydowanie najpiękniejsze uczucie na świecie i dzięki niej nawet w deszczowe dni może zaświecić słońce!

     Baskinka po raz kolejny, tym razem połączona z jeansami. Długo szukałam idealnych, a te od razu stały się ulubionymi! A już w następnym poście zmiana, która niektórych pewnie mocno zaskoczy. Buziaki ! <3












Baskinka - New Yorker
Spodnie - Rewelia
Sandałki - CCC
Bransoletki - prezent, DIY

70 komentarzy:

  1. Śliczny, prosty zestaw!
    Miłej niedzieli życzę, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczna bluzeczka ten kolorek perłowy robi wrażenie:*

    Zapraszam u mnie konkurs :) www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna, podoba mi się zwłaszcza to wycięcie na plecach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna baskinka,pasuje Ci:))
    Gratuluje takiego stazu:))

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się jej jasny kolorek ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dopiero co kupiłam sobie bluzkę z baskinką i już wiem, że muuuszę mieć kolejne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice blouse and whole outfit.
    Would you like to follow each other? Let me know.

    missharibo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zestawieni, baskitke mam podobna tylko beżową, bransoletke z perełkami taką samą:)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne pazurki i baskinka ;) uwielbiam pastelowe kolory ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. 4 lata to długo, nic tylko gratulować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne są takie baskinki :) cudny kolorek paznokci

    OdpowiedzUsuń
  12. My we wrześniu tego roku także mieliśmy swoje 4lata razem :)
    Uwielbiam baskinki, świetny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bransoletka niby taka mała i drobna ale prześliczna! :)

    http://dagydagy.blogspot.com/

    obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. lovely blog ! like your overall outfit !
    Please follow me on Facebook and Bloglovin. I will do the same.
    Jersey Chase
    Bloglovin
    Facebook Page

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz :) śliczna bluzeczka :) obserwujemy?http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. miło popatrzeć na te zdjęcia gdy za oknem tak brzydko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie bluzeczka na Tobie leży! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. baskinki bardzo lubie a ta ma swietny tyl;] co to za lakier na pazurkach?:)

    zapraszam do siebie
    http://nattalja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo podobają mi się takie delikatne bluzeczki

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję 4 wspólnych lat :) ja też ostatnio miałam rocznicę, ale trzecią. Super wyglądasz, baskinka boska, ale najbardziej podoba mi się Twój łacuszek z imieniem, sama chciałabym taki :) buźka! xxx

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wspólnych 4 lat :)
    Bardzo ładną masz tą baskinkę, strasznie mi się podoba jej kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Baskinka w tym pudrowym kolorze dodaje całości delikatności i wygląda świetnie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ładna baskina :)

    U mnie na blogu konkursy, zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. super:) bardzo pasuje do Ciebie taki zestaw

    OdpowiedzUsuń
  25. kolor baskinki świetnie komponuje się z dżinsami :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny kolor na pazurkach u dłoni!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. dziękuję za miły komentarz :)świetnie wyglądasz:) moze obserwujemy??:) pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję Wam Piękna! ♥ Nam w lutym 5 lat minie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wyglądasz ;) Spodnie mają świetny krój, takich właśnie szukam ;) Gratuluję tak długiego związku i życzę kolejnych szczęśliwych lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję :)
    Mam tą baskinkę tylko w czarnym kolorze :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny codzienny zestaw! mam tą samą torebke :P Piękny lakier na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny zestaw :)
    śliczny lakier do paznokci :) jaka firma?

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie wyglądasz!
    Też bardzo lubię baskinki. Są mega kobiece :)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. gratuluję pięknej rocznicy i życzę wielu kolejnych lat razem :)
    kolor bluzeczki jest zniewalający!

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny look :)) ogolnie fajny blog :) co powiesz na wzajemne obserwowanie?:D

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna baskinka <3
    http://paaryzankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna stylizacja ;)

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowne zdjęcia <3
    A Wam życzę dużo miłości i wytrwałości:)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. ślicznie wyglądasz! :) ah, 4lata gratuluje! ja z moim chlopakiem jestesmy 2,5 roku :) duzo milosci Wam życze chociaż czy tak wiem, że macie jej pełno! buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Zestaw prosty,. ale bardzo ładny, podoba mi się kolor baskinki :D

    OdpowiedzUsuń
  41. świetna stylizacja! ja niestety w swojej szafie nie mam baskinki-bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Niektóre osoby właśnie sobie chwalą tą odżywkę, nie wiem od czego to zależy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. lovely outfit <3
    you look so pretty and delicate <3
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  44. Hello dear,
    would you like to follow each other's blogs on facebook and bloglovin? Btw, love your blog's design, so chic!

    Best wishes,
    Gabriella
    http://gabriellawolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny zestaw, taki delikatny i romantyczny, bardzo mi się podoba! Uwielbiam baskinki !

    OdpowiedzUsuń
  46. dziękuję za odwiedziny i miłe słowa, oczywiście zapraszam na zakupy :) mam pytanie skąd pochodzi zawieszka z napisem Daria?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, także ten z konstruktywną krytyką!
Nie toleruję obserwacji za obserwację, jeśli chcesz obserwuj.
Staram się odwiedzać każdego, kto pozostawił po sobie ślad :)