czwartek, 15 sierpnia 2013

New pearls


        Dziś zupełnie inny post. Przedstawię perełki, które szybko zyskały moje zaufanie. Pierwsza z nich to wygrana w konkursie. Kosmetyk - Lash Extender (Rzęsy w butelce). Przyznam szczerze, że sceptycznie podchodziłam do tego produktu i gdyby nie konkurs pewnie nigdy nie trafiłby w moje rączki, czego bardzo bym żałowała. Rzęsy w butelce to produkt firmy Divaderme. Cena adekwatna do jakości : 59 zł. Lash Extender należy nałożyć na mokrą maskarę zygzakowatym ruchem. Maleńkie mikrowłókienka otulą rzęsy tworząc efekt pogrubionych, wydłużonych i pięknie wyglądających rzęs. Producent wspomina również o przyspieszeniu naturalnego wzrostu, ja na taki efekt nie liczę, bo kosmetyk stosuję tylko na wyjątkowe okazje. Niestety zdjęcie pozostawia wiele do życzenia.




          Kolejna perełka to szczotka do prostowania włosów. Produkt zakupiony także zupełnie przypadkowo. Decyzję podjęłam pod wpływem chwili, choć miałam ogromne wątpliwości jeśli chodzi o skuteczność produktu. I tym razem zostałam pozytywnie zaskoczona. Szczotka pochodzi z Avonu i kosztowała ok 20 zł. Używa się jej podczas suszenia włosów. Moje naturalnie kręcone włosy rzadko dają się ujarzmić, ale tym razem efekt rzeczywiście otrzymałam. Również polecam ;)




         Ostatni kosmetyk kupiłam korzystając z 'Biedronkowej' promocji. Słyszałam o nim wiele dobrego i tym razem nie zawiodłam się. Lip Tint, czyli szminka w kremie to kosmetyk firmy Bell, za którego zapłaciłam ok 8 zł. Początkowo bałam się trochę konsystencji klejącego błyszczyka, ale obawy okazały się niepotrzebne. Kolor jest intensywny i co ważne - zachwyca trwałością. Nie mam niestety zdjęcia, ale naprawdę polecam!




44 komentarze:

  1. Hej.
    Czym farbowalas wlosy, ze masz taki rudawy polysk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy farbowałam ciemnym brązem z Castinga, ale nie pamiętam dokładnie nazwy :)
      Już mocno się 'sprały' ;)

      Usuń
  2. błyszczyk musi świetnie wyglądac na ustach !!
    a szczotka do prostowania włosów bomba!
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam Biedronkowy Tint i bardzo go lubię. Szczotka mnie zaintrygowała, przydałaby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę rozsądne zakupy. ja zawsze kupuję zbyt wiele niepotrzebnych rupieci..
    świetny blog :)


    obserwuję i zapraszam do siebie
    surferebelle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biedronka czasem potrafi zaskoczyć:) a szczotka jest ardzo ciekawa, sama mam bardzo kręcone włosy-muszę spróbować:) Co do avonu to właśnie u mnie na blogu trwa konkurs, gdzie można wygrać perfumy tej właśnie firmy:) Pozdrawiam www.buycheaplookfit.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne rzeczy ... tą szczotkę podłancza sie do prądu czy w jakiś sposób podgrzewa czy ona działa sama z siebie??

    rocknstylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ;) Po prostu suszysz mokre włosy używając jej ;)

      Usuń
  7. ale fajna ta szczotka do prostowania włosów!:) jakbym musiała moje prostować to na pewno bym sie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne oczy, ciekawa ta szczotka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczotka do prostowania genialna! *_* Przydałaby mi się takowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten błyszczyk może być całkiem fajny ;) poza tym masz bardzo ładne oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do mnie na nowość :P

    OdpowiedzUsuń
  12. super post ładny blog fajna ta prostownica http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczotka do prostowania włosow... woow :o czego to ludzie nie wymyślą :)



    obserwujemy? :)
    www.klaudia-j.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam wszystkie czytelniczki do mnie i proszę Was o pomoc w rozkręceniu mojego bloga- będę ogromnie wdzięczna, bo już naprawdę nie wiem jak się 'zareklamować' ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ta szczotka do prostowania włosów zaciekawiła mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten grzebień mnie zaciekawił:)

    lady-pink-outfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Też się zastanawiałam nad szczotką, ale podobnie jak Ty byłam sceptycznie nastawiona. Po Twojej recenzji może się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. naprawde ta szczotka dziala? ; o

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawy ten grzebień ;) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  20. LOVE THE LIPGLOSS!!!:)))))




    http://style-squared.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta szczotka do prostowania włosów- świetna sprawa!!

    OdpowiedzUsuń
  22. To jest szczotko-prostownica? jest podgrzewana? :D

    OdpowiedzUsuń
  23. wow, naprawdę fajna ta szczotka;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz widzę coś takiego jak szczotka do prostowania włosów-niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Identyczną szczotkę do prostowania włosów zakupiła moja koleżanka, ale o ile dobrze mi wiadomo u niej nie przyniosła tak dobrych efektów.

    OdpowiedzUsuń
  26. zgadzam się- świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  27. tak szczotka super sprawa, a błyszczyk też ostatnio mnie kusił ale jednak nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  28. kurczę, ja kiedyś chciałam ten grzebień kupić, ale koleżanki mi odradzały i mówiły, że nic nie daje. :c a tu proszę, może jeszcze zamówię. : )

    OdpowiedzUsuń
  29. O rany ta szczotka to mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana, zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  31. these are great photos ^^
    thank you for commenting on my blog ^^
    wanna follow each other on Bloglovin and GFC?
    keep in touch^^
    and check out my new post <3

    OdpowiedzUsuń
  32. takie fajne włosy , a ty je prostujesz... :(

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Koniecznie muszę wypróbować tą szczotkę! Sama miałam takie wątpliwości jak ty, co do skuteczności szczotki, dobrze że je rozwiałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  34. I ja zastanawiałam się nad taką szczotkę i dzięki Tobie zakupię ;) dzięki ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też sobie sprawie tą szczotkę :) Dzięki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, także ten z konstruktywną krytyką!
Nie toleruję obserwacji za obserwację, jeśli chcesz obserwuj.
Staram się odwiedzać każdego, kto pozostawił po sobie ślad :)