niedziela, 26 maja 2013

Windy

                 Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, 
                   nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, 
                   odepchnięta wraca – to miłość macierzyńska.


      Początkowo nosi nas pod swoim serduszkiem, potem wypełniamy je po brzegi. Nigdy nie wyrzuca nas z niego, choć z pewnością niejednokrotnie na to zasługujemy. Nosi nas na rączkach, karmi, przewija. Obserwuje jak z każdym dniem stajemy się więksi. Śpiewa kołysanki na dobranoc, a jej głos przynosi słodkie ukojenie. Czyta bajki, i tuli do snu. Nigdy nie okazuje zmęczenia. Jej oczy po brzegi wypełnione są miłością. Jej dłonie ocierają nasze łzy. Jej słowa są dla nas pocieszeniem... Zawsze jest przy nas. Kiedy upadamy, jak anioł podkrada się, by nas podnieść. Często także na duchu. Otula nas swymi anielskimi skrzydłami i nie pozwala skrzywdzić. Ona zawsze rozumie, zawsze pomoże. Nigdy nie odepchnie, choć nie rzadko zostaje przez nas odpychana. Szczególnie, gdy dojrzewamy i rośnie w nas potrzeba buntu. Ona cierpliwie stoi obok, bo wie, że za chwilę stanie się potrzebna. To ona jest zwierzchnikiem naszych sekretów i najlepszą przyjaciółką. Kiedy dorastamy pomaga nam wejść w trudne i jeszcze obce dla nas życie. 
Nigdy nie oczekuje niczego w zamian. Wspiera nas w każdej chwili naszego życia i choć czasem się na nią złościmy, to i my kochamy ją całym swoim sercem! Cieszy się naszymi sukcesami i pociesza, gdy przychodzi porażka. Nie jest w stanie zasnąć, gdy wie, że dzieje się z nami coś złego. Czuwa jak Anioł Stróż nad każdym naszym posunięciem. Gotuje najlepiej na świecie i zawsze wie, jak poprawić humor. Spełnia największe zachcianki, nawet jeśli wiąże się to z ogromnym poświęceniem. Trud jaki wkłada w nasze wychowanie i zapewnienie nam wszystkiego, co najlepsze nie daje się opisać żadnymi słowami. Ona jednak niczego nie pragnie w zamian, po za miłością, która daje jej siłę i radość, poczucie spełnienia. Gdyby nie ona - nas by nie było. I nie tylko dziś, w święto Mamy, ale przez cały rok zasługuję na nasze '' Dziękuję mamo! Jesteś moim aniołem i kocham Cię jak nikogo na świecie ''
        Zdjęcia są trochę '' wietrzne'' , ponieważ pogoda ostatnimi dniami nas nie rozpieszcza. Słonko na szczęście czasem przebija się przez chmury, dlatego na dworze nie jest aż tak ponuro. 
       
        Chciałabym Was także zaprosić na mojego Instagrama, gdzie pragnę dzielić się z Wami moją codziennością ( http://instagram.com/neelisaa) oraz na fanpage, który w końcu postanowiłam założyć (https://www.facebook.com/Neelisaa
           
 






46 komentarzy:

  1. mega set!pięknie podkreślona figura.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne spodnie :) i naszyjnik :)


    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kolorek koszulki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna bluzeczka , jesteś bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się kolor bluzki - polowałam na podobne, ale niestety - musiałam zadowolić się jedynie lakierem do paznokci w podobnym odcieniu ... ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. masz śliczną figurę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastycznie podkreśliłaś swoje atuty! Piękne wcięcie w talii i sexi pupa ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za odwiedziny :) Bluzeczka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  9. masz idealną figurę do tych spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawdziwe słowa ;)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow amazing look! love the pants!!!
    Maybe we follow each other!?
    Let me know :)

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  12. NICE;)

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGPSOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. omg, cudne spodnie. :D Takie nietypowe. I śliczny tekst na początku notki. ;)
    Pozdrawiam i obserwuję. ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. ta keta na szyi całkiem w moim stylu :) zgarnełabym ci ją ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny kolorek bluzki :)

    obserwuję i liczę na rewanż u siebie :)

    pozdrawiam !

    http://www.makuch-claudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej Neelisaa :-) Miło się Ciebie ogląda w tej bluzeczce ala' mgiełka. Biżuterii z kolei strasznie zazdroszczę. Widzę, że również stworzyłaś fanpage na FB, super się składa bo ja tez dopiero to uczyniłam. Obie zaczynamy raczkować w tej dziedzinie... Zapraszam do siebie w wolnej chwili, już niedługo pierwszy filmik z "perełkami" z SH, jestem ciekawa czy zainteresuje Cię ta tematyka. Pozdrawiam! XOXOXO Kitty

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz figure! Tylko pozazdroscic

    OdpowiedzUsuń
  18. Chudzielec:o
    Swietna figura i stylizacja
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  19. masz bardzo ladna figurę sliczny naszyjnik pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo mi się podoba to połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawe spodnie;)
    zapraszam do mnie i na wyprzedaż mojej szafy;)

    OdpowiedzUsuń
  22. O właśnie poszukuję podobnego naszyjnika :)
    P.s. Lajknęłam fanpage'a :D
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. Super połączenie, bardzo ładna bluzka i fajne spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. super :)

    join to the giveaway on:

    http://madame-chocolate.blogspot.com/2013/06/konkurs-z-persunmallcom-persunmall.html

    OdpowiedzUsuń
  25. swietnie leza na Tobie te spodnie :) bardzo zgrabnie

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny naszyjnik:)

    Zapraszam Cie na konkurs, do wygrania odżywka stymulująca wzrost rzęs - REVITALASH.

    letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna figura i ten naszyjnik bardzo ładny :) Pozdrawiam zapraszam do siebie i obserwuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow jaka piękna zgrabna figura jeansy stworzone dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. superancki naszyjnik!

    http://martinisatelier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajna stylizacja, świetne spodnie i łańcuch :)

    OdpowiedzUsuń
  31. :) juz obserwuję , tak się zaczytałam ..... dodałam Cie do swojego blogrolu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super zestaw ! Uwielbiam spodnie z wysokim stanem:-)))

    OdpowiedzUsuń
  33. o fuck uwielbiam takie rękawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, także ten z konstruktywną krytyką!
Nie toleruję obserwacji za obserwację, jeśli chcesz obserwuj.
Staram się odwiedzać każdego, kto pozostawił po sobie ślad :)